V digitální době není místo pro zastaralé postupy

Rychlý vývoj digitalizace se odráží i v bankovním sektoru a ve službách, které klientům nabízí. Všechny důležité operace probíhají online a lidé i organizace pracují se svými účty, aniž by museli osobně navštívit banku nebo finančního poradce. S nárůstem klientského komfortu se zvyšuje i potřeba zajištění bezpečnosti, inovací a efektivity procesů.

Naplňte přání zákazníků i nároky regulací sektoru

S vysokou mírou digitalizace zákazníci očekávají individuální komunikaci a intuitivní využívání služeb. Příjemná uživatelská zkušenost je cestou k udržení konkurenční výhody v tomto vysoce regulovaném odvětví. Klíč se nachází v technologii, která pomáhá shromažďovat data, vytvářet analýzy, standardizovat procesy a také minimalizovat riziko nedodržování předpisů.

Řešení pro vaše výzvy:

Aktivní vývoj projektů

Každý projekt je jedinečný, stejně jako firemní prostředí, ve kterém je realizován. Proto lze naše služby projektového řízení přizpůsobit potřebám vaší organizace. Agilní přístup vychází z metodiky ITIL.

Maximální zabezpečení IT infrastruktury a dat

Axians poskytuje nejvyšší úroveň zabezpečení dat zákazníků pojišťoven a bank. Od firewallu a řešení vzdáleného přístupu až po systémy PKI a cloudová řešení s ukládáním dat.