Jsme tu pro vás

Axians poskytuje zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Se svými dotazy se na nás můžete kdykoliv obrátit!

Service Desk
24/7 nebo dle individuální dohody

+420-530-500-484
servicedesk.vecred@axians.com
JIRA servicedesk

Naši odborníci v oblasti Service Desku řídí incidenty i požadavky a zpracovávají je s cílem co nejrychleji obnovit pracovní či serverové prostředí vašich uživatelů. Naše servisní oddělení zároveň poskytuje proaktivní podporu a monitoring vašeho IT prostředí nepřetržitě.

Součástí našich služeb je také řízení a koordinace vašich dodavatelů včetně nastavení procesů, SLA a smlouvy o podpoře. To vám umožní přesunout provozní úkoly na náš tým odborníků, což vašemu týmu umožní soustředit se na klíčové obchodní priority – bezpečně a s vědomím, že jste v dobrých rukách.

Budete mít přímý přístup k profesionálům certifikovaným v oboru, kteří rozumí vašemu prostředí a mohou vám pomoci reagovat na měnící se obchodní podmínky, ať už jsou plánované nebo kritické povahy. Také díky individuálním servisním modulům přizpůsobujeme naše podpůrné služby tak, aby přesně odpovídaly potřebám klienta – vzdáleně i na místě.

Hlavní body:

  • Podpora 24×7, proaktivní monitoring a alerting
  • Správa a hlášení incidentů
  • Reakce a vyřešení problémů s důrazem na SLA
  • Přístup k optimálním zdrojům pro zajištění minimálního narušení
  • Sladěno s vašimi postupy řízení změn
  • Flexibilní balíčky podpory