MANAGED SERVICES

Správa IT služeb

Monitorujeme, spravujeme a chráníme vaše IT systémy. Poskytujeme hardware servis a také služby IMAC/D.

Soustřeďte se na klíčové obchodní příležitosti s vědomím, že o vaše IT je dobře postaráno.  

Dodáváme IT služby pro hardware i software a postaráme se o monitoring a bezpečnost vašeho IT prostředí včetně přístupové, pevné a mobilní sítě. Zajistíme kompletní nebo částečnou správu ICT a pomůžeme vám najít řešení, které sníží náklady na informační a komunikační technologie. 

Naším cílem je umožnit vám se plně soustředit na vaše podnikání s vědomím, že je o vaše IT dobře postaráno. O incidenty a požadavky se staráme rychle, spolehlivě a hlavně bezpečně. Zároveň aktivně monitorujeme vaše IT prostředí, abychom vám co nejvíce usnadnili každodenní provoz. 

  • ikona - dlaň vzhůru a nad ní ozubené kolečko vyjadřující technologie
    Service desk jako jednotné kontaktní místo s podporou v češtině a 24/7 dostupností
  • Proaktivní monitoring s upozorněním
  • Správa a hlášení incidentůIndividuální SLA zcela přizpůsobené vašim potřebám
  • ikona - tři panáčci
    Odborné znalosti našich certifikovaných specialistů kdykoliv na dosah
  • Flexibilní balíčky podpory

Jak to funguje?

O vaše IT se postaráme od A do Z

SERVISNÍ ŘÍZENÍ, END-2-END MONITORING A ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNOSTI PRO:

  • Datová centra 
  • Databázová platforma 
  • Operační systémy,
    virtualizace 
  • Privátní a hybridní cloud 
  • Podpora a provoz aplikací 
  • Servery a úložiště 
  • Middleware 

 

Service desk

Chcete mít jistotu, že vaše IT systémy fungují správně a že se máte v případě výpadku na koho obrátit? Náš Service Desk se postará o nepřetržitý dohled, který je vám k dispozici 24 hodin denně. Můžeme tak zaručit komplexní, vstřícné a vysoce odborné vyřizování všech vašich požadavků. Pro správu klientských stanic, telefonů, počítačů a serverů používáme tzv. vzdálený přístup, díky kterému vám dokážeme pomoct v rámci minut jste kdekoli. Vzdálené monitorování umožňuje rychle detekovat a řešit kritický stav systému nebo mu dokonce úplně předejít. 

IMAC / D, komplexní služby od instalace a migrace až po rozšíření a upgrady

IMAC / D = Install, Move, Add, Change, Delete / Deinstall. Ať už se jedná o přípravu počítače pro nového zaměstnance, nebo o změny IT infrastruktury v celofiremním měřítku, nabízíme profesionální naplánování a provedení požadovaných změn. Máme zkušenosti s projekty o mnoha tisících kusů hardware. Vaši zaměstnanci se tak mohou plně soustředit na svoji práci.

  • Pod instalacemi rozumíme komplexní zabezpečení hardwaru od jeho nastavení, až po softwarovou a aplikační výbavu včetně nastavení všech síťových rozhraní a přístupových práv.
  • Migrovat můžeme jak samostatné systémy, tak celou firemní IT infrastrukturu.
  • Rozšíření zahrnují přidávání periferií a komponentů do existujících pracovních stanic nebo síťového prostředí a změny se týkají především upgradů operačních systémů a aplikačního vybavení pracovních stanic.
  • A v neposlední řadě zajistíme deinstalaci hardware včetně jeho ekologické likvidace a certifikované likvidace dat.

Hardware servis

V Axians disponujeme silným týmem 80 profesionálních a certifikovaných techniků, kteří provádějí servisní zásahy nejenom přímo u zákazníků, ale také na 6  servisních střediscích  po celé České republice. Provádíme více jak 50 000 servisních zásahů ročně. Díky silnému logistickému zázemí je většina náhradních dílů k dispozici skladem, což významně zkracuje dobu opravy.

  • Zajišťujeme celý životní cyklus zařízení od instalace HW a SW, přes servis a pravidelné preventivní kontroly harwaru u zákazníků až po deinstalace a ekologickou likvidaci.
  • Jsme autorizovaným servisním partnerem pro všechny záruční opravy značek: HP, DELL, IBM, Lenovo, Fujitsu, Acer a tiskáren Xerox, Samsung, Lexmark a Olivetti. Opravujeme záručně všechna tato zařízení, ať je koupíte v kterémkoliv obchodě nebo e-shopu.
  • Pozáručně opravujeme všechny značky světových výrobců IT.
  • V oblasti zabezpečení servisní činnosti spolupracujeme se světovými výrobci výpočetní a kancelářské techniky. Jsme multi vendor servisní organizací a zajišťujeme záruční i pozáruční servis největším světovým výrobcům např. HP, DELL, IBM, Lenovo, Fujitsu, Acer, Xerox, Lexmark, Epson, Samsung, Olivetti, APC a další.

Jsme certifikovaní

  • ČSN EN ISO 9001
  • ČSN EN ISO 14001
  • ČSN ISO/IEC 20000-1
  • ČSN ISO/IEC 27001

Vždy hledáme nejvhodnější řešení na míru. Opíráme se přitom o spolehlivé partnery a špičkové technologie

Silní partneři

Reference našich zákazníků

Managed Services Bankovnictví a pojišťovnictví

Poskytujeme komplexní Managed Print Services Komerční bance

Komerční banka se v roce 2015 rozhodla přesunout starost o tiskové prostředí na externí dodavatele. KB do té doby pořizovala tiskárny i spotřební materiál do svého vlastnictví. Jen záruční a pozáruční servis byl zajišťován externě.
Více
Managed Services

Service desk pro české prostředí ThermoFisher

Axians poskytla společnosti Thermo Fisher Scientific podporu při převzetí služby Service desk do domácího prostředí. Služba se skládá z 3-6 lidí včetně dedikovaného Service Delivery Managera, kteří se starají o více než 1000 uživatelů stanic.
Více

Jak vám můžeme pomoci?

Máte projekt? Otázku? Zaujalo vás naše řešení? Kontaktujte nezávazně naše experty a my se vám co nejdříve ozveme.