Vážený zákazníku,

zde nám můžete poslat svůj servisní požadavek. Po jeho doručení vás naše servisní středisko bude v co nejkratší možné době kontaktovat na telefonním čísle, které uvedete. Požádáme vás o doplňující informace, například:

  • další příznaky popsané závady
  • záruka zařízení

Následně s vámi telefonicky dohodneme podrobnosti: způsob opravy (u vás, nebo v servisním středisku), předpokládaná doba opravy, případně způsob platby.)

Průběh řešení vašeho servisního požadavku

O postupu řešení vašeho požadavku resp. průběhu opravy budete průběžně informováni e-mailem (pokud ho uvedete).
Registrovaným zákazníkům pro usnadnění komunikace sdělujeme vždy i číslo RMA, pod nímž je jejich požadavek evidován v našem systému.

Vyplňte prosím všechny níže uvedené údaje – vaše osobní údaje slouží výhradně k našim interním evidenčním potřebám.

Objednávka servisu

K zařízení se vztahuje:
Drop files here or
Max. file size: 20 MB.
    Zde případně přiložte přílohu. Maximálně 5 souborů.