Vaše incidenty a požadavky zpracováváme s cílem co nejrychleji obnovit pracovní či serverové prostředí vašich uživatelů. Naše servisní oddělení vám poskytuje proaktivní podporu a monitoring IT prostředí.

Součástí našich služeb je také řízení a koordinace dodavatelů včetně nastavení procesů, SLA a smlouvy o podpoře. Můžete tak přenechat související kroky a úkoly našemu týmu a soustředit se na hlavní firemní priority. S vědomím jistoty a záruky kvality.

Budete mít přímý přístup ke zkušenostem a know-how certifikovaných profesionálů, kteří rozumí vašemu oboru a pomohou vám reagovat na měnící se obchodní podmínky, ať už jsou plánované, nebo kritické povahy. Přizpůsobujeme naše služby tak, aby přesně odpovídaly vašim potřebám a podporovaly vás a vaše byznysové záměry jak vzdáleně, tak přímo na místě.

Vaše výhody s Axians:

  • Service desk jako jednotné kontaktní místo s podporou v češtině a 24/7 dostupností
  • Proaktivní monitoring s upozorněním
  • Správa a hlášení incidentů
  • Individuální SLA zcela přizpůsobené vašim potřebám
  • Odborné znalosti našich certifikovaných specialistů kdykoliv na dosah
  • Flexibilní balíčky podpory