
Monitorujeme, spravujeme a chráníme vaše IT systémy
Soustřeďte se na své podnikatelské cíle a přenechte správu IT našim odborníkům. Dodáváme IT služby pro hardware i software a postaráme se o monitoring a bezpečnost vašeho IT prostředí včetně přístupové, pevné a mobilní sítě. Zajistíme kompletní nebo částečnou správu ICT a pomůžeme vám najít řešení, které sníží náklady na informační a komunikační technologie.

Ochrana a záloha dat
Postaráme se o stabilitu, zabezpečení a zálohu dat. Zajistíme správu vašeho datového centra přímo na místě anebo v cloudu, včetně možnosti nepřetržité podpory. V případě incidentu vám pomůžeme s rychlým zotavením, obnovou dat a navrhneme protiopatření do budoucna.
Vaše výhody s Axians:
- Minimální riziko výpadku infrastruktury
- Snížení nákladů a vyšší flexibilita služeb
- Jistota správného postupu ve složitých a vysoce regulovaných prostředích


Správa cloudové infrastruktury
Zabezpečíme provoz vašeho IT, ať už se jedná o stávající „on-premise“, nebo hybridní cloudové řešení. Svěřte správu dat zkušeným specialistům z Axians, využijte všechny výhody přechodu do cloudové infrastruktury.
Vaše výhody s Axians:
- Externí služba bez potřeby investovat do školení interních zaměstnanců
- Dodržování nařízení o ochraně údajů a dalších předpisů
- Rychlejší uvedení do provozu a větší flexibilita využití
- Zálohy dat ve formě cloudového snímku
- Žádná úzká místa, která by mohla způsobit riziko výpadku

Vzdálená správa softwaru
Potřebujete mít přístup ke svým aplikacím kdykoli a odkudkoli? Využijte spravovaná softwarová řešení, díky kterým nemusíte pořizovat vlastní místní uložiště. Spravujeme pro vás aplikace Citrix a všechny aplikace Microsoft (SharePoint, e-mail, prostředí Office a další).
Vaše výhody s Axians:
- Rychlejší nasazení ve srovnání s vlastním softwarem na vašich vlastních počítačích
- Propojení uživatelů a přístup nezávisle na místě. Ideální, pokud má vaše firma více lokací
- Úspora nákladů, protože nemusíte pořizovat žádný další hardware
- Vysoká úroveň mobility – přístup k softwaru je spravován vzdáleně a online


Kybernetická bezpečnost
Spolehlivá ochrana firemních systémů a citlivých dat před rostoucí kreativitou hackerů a kyber kriminalitou patří k prioritám stabilního podnikání. Vzdálená správa bezpečnosti představuje odborné řešení a prevenci bez nutnosti vynakládat čas a výdaje na pravidelné vzdělávání vašich zaměstnanců. Zajistíme pro vás široké spektrum technologií od antivirové a antispamové ochrany přes ochranu proti ztrátě dat (DLP) až po pokročilé nástroje v oblasti kyberbezpečnosti.
Vaše výhody s Axians:
- Monitorování sítě, okamžitá identifikace bezpečnostních problémů a rychlé řešení
- Minimální pravděpodobnost právních úskalí díky bezpečnostnímu know-how našich expertů
- Spolehlivé zabezpečení firemních dat a systémů


Service Desk a Monitoring
Chcete mít jistotu, že vaše IT systémy fungují správně a že se máte v případě výpadku na koho obrátit? Náš Service Desk se postará o nepřetržitý dohled, který je vám k dispozici 24 hodin denně. Můžeme tak zaručit komplexní, vstřícné a vysoce odborné vyřizování všech vašich požadavků. Pro správu klientských stanic, telefonů, počítačů a serverů používáme tzv. vzdálený přístup, díky kterému vám dokážeme pomoct v rámci minut – ať jste kdekoli. Vzdálené monitorování umožňuje rychle detekovat a řešit kritický stav systému nebo mu dokonce úplně předejít.
Vaše výhody s Axians:
- Service desk jako jednotné kontaktní místo s podporou v češtině a 24/7 dostupností
- Nacházíme se v Praze a Brně, což nám umožňuje pokrýt většinu lokalit v rámci ČR pro podporu přímo u vás
- Nižší nároky na zaměstnance vašeho IT z pohledu odbornosti a vzdělávání
- Podpora koncových uživatelů v rámci celé vaší organizace


Správa síťové infrastruktury
Zajišťujeme spolehlivé fungování vaší IT infrastruktury včetně přístupové, pevné a mobilní sítě. Nabízíme údržbu první linie (FLM), terénní služby, správu služeb, horkou linku a služby technické podpory včetně síťových operací.
Naše centrum správy služeb umožňuje rychlé detekce a odstraňování poruch. Efektivní využívání personálních kapacit a materiálových zdrojů řídíme prostřednictvím vlastního proprietárního softwaru, což zaručuje krátké prostoje a nízké náklady na opravy.

Co získáte?
- Stabilní a bezpečné IT zázemí pro firemní růst a rozvoj inovací
- Vyšší efektivita, agilita a kvalita vašeho IT
- Náhrada vnitřních IT oddělení našimi zkušenými experty
- Individuální SLA zcela přizpůsobené vašim potřebám
- Minimalizace nákladů na IT díky transparentnosti a kontrole nákladů
- Náš Service Desk obstará podporu 24/7 v jakékoli situaci
- Odborné znalosti našich certifikovaných specialistů kdykoliv na dosah
- Bezpečný přístup k datům bez ohledu na čas nebo vaši polohu
